Elektriskā pirts sildītāja vadības panelis - EOS Econ H1
Apraksts
Elektronisks saunas vadības bloks ar LCD displeju ar vairāku valodu izvēlņu navigāciju. Sausām un mitrām pirts krāsnīm.
Jūsu priekšrocības:
- Sausas un mitras pirts darbībai.
- Viegli lietojams, pateicoties LCD displejam ar izvēlņu navigāciju 12 valodās.
- Plāns dizains - tikai 58 mm biezs. Iespējama uzstādīšana daļēji padziļinājumā un uz virsmas.
- VDE apstiprināta kvalitāte un atbilstība normām.
- Izgatavots Vācijā kvalitātē no EOS.
- Korpuss: plastmasa, krēmbalts
- Displejs: LCD displejs 40 x 22 mm, daudzrindu, burtciparu, ar fona apgaismojumu
- Navigācija izvēlnē: 12 valodas (DE, EN, FR, ES, IT, NL, RU, PL, FI, SE, SLO, CZ)
- Temperatūras kontrole: digitāla divu punktu, 30 - 115°C diapazons
- Mitruma kontrole: proporcionāla laikam, 10 soļi
- Uzkarsēšanas laiks: līdz 6 stundām
- Temperatūras ierobežojums: 142 °C drošības pārkaršanas ierobežojums
- Pārslēgšanas jauda: līdz 9 kW
- Barošana: 400 V 3N AC 50 Hz
- Uzstādīšana: montāža pie sienas vai daļēji padziļināta
- Funkcijas: temperatūras iepriekšēja izvēle,
- Salona apgaismojuma jauda (maks. 100 W),
- Ventilācijas ventilatora jauda (maks. 100 W),
- Bērnu atslēga (tastatūras bloķēšana),
- Kļūdu ziņojumi skaidrā tekstā,
- Dzīvības sargs,
- Datu saglabāšana strāvas zuduma dēļ (24 h)
Iekļauts temperatūras sensors ar 2 m kabeli.
Technical specification
- Garantija (g.) 2
- Ražotājvalsts Vācija
- Sildītāja jauda max (kW) 9
- Izmēri augstums (mm) 220
- Izmēri platums (mm) 250
- Izmēru dziļums (mm) 60
- Svars (kg) 1
- Darbības laiks (h) 0 - 6
- Maksimālā displeja vērtība (°C) 139
- Regulējama temperatūra min-max ° C 30 - 115
Instrukcija
Shipping information
Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.
Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.
Piegāde vienmēr ir pieejama.
Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.
Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.
Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.
Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.
Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.
NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Mājas piegādes cenas
Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.
Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).
Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.
Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.
Preču savākšana
Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.
Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.
Preču atgriešana
Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.
Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:
1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.
2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.
3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]
NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.
Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.